Chipmeister Dieselpower

Terug

Rijervaring VW Golf TDI 140pk

Rij ervaring VW Golf TDI 140pk 
VW Golf TDI 110pk
standaard
Tuned
   
aantal cilinders 4      
kleppen per cilinder 2      
cilinderinhoud 1896 cm 3      
boring x slag 79,5 x 95,5 mm      
compressieverh. 19,5:1      
max. vermogen 81 kW (110 pk)
103 kW (140 pk)
  4150tpm
4150tpm
   
max. koppel 235 Nm
295 Nm
   
  1900tpm
1900tpm
 
brandstofsysteem directe inspuiting      
klepbediening ohc      
turbo ja      
katalysator roetfilter

Beste Geert,

Ben gisterenavond langs geweest om even de luchtmassameter te testen die defect bleek te zijn, en we hebben toen maar gelijk de 110 Pk ge-chipped naar een dikke 140 Pk.

De rit naar huis was echt absoluut een groot feest , wat een enorme trekkracht, geen enkele dip meer, waar die eerst ophield bij 3000 toeren gaat die nu als een gek door naar de 4500 toeren zonder ook maar een dip te vertonen………. Op de snelweg 2 e baan, moest afremmen voor iemand die ging inhalen, ik schakelde terug naar 120 in zijn 4, auto ging naar links, trapte het pedaal tot op de bodem in en spoot er echt vandoor….

De FUN-factor van deze auto is echt toegenomen met 300%...

Geert jonge, echt geweldig, en laten we de service die je bij jou krijgt ook niet vergeten…TOPPIE…. bedankt ..!!!

PS

De rit naar huis heeft me wel 160 euro gekost, ben 100 meter voor de deur nog even aan de kant gezet door politie in burger, en mij werd verteld dat de openbare weg geen circuit was, ook heb ik nog kunnen genieten van mijn eigen, live opgenomen beelden die de politie had gemaakt….. leuk om te horen was wel dat ook hij een tandje terug moest om me bij te kunnen houden…zij reden zelf in een getunde 6 Cilinder Vectra …

Dus jouw werk werd nog eens bevestigd door oom agent… hahaha

Met vriendelijke groet,

Evert Fluit